Thursday, September 11, 2008

わたしわ。。。

わたしはPeiです。わたしはいちねんせいです。たいわんからきました。わたしはげんきな。わたしのせんこうはけいざいがくです。

どぞよろしく!

えごでいいですか。

I am very excited to be taking this class because I've always wanted to learn how to speak and write Japanese. I am planning to study abroad in Japan and even plan to live in Japan in the future. Learning this new language will also be helpful for me in my career later on. This is the first time that I am learning Japanese so it is very difficult for me to learn everything in a limited amount of time. I'm also struggling to memorize all the vocabularies and the grammar. However, I do find this class scintillating and I hope to learn as much Japanese as possible.

Thanks for reading this!

Always,
Pei

5 comments:

eternalsphere25 said...

はじめまして! どうぞよろしく。

英語でいいですか。

I'm just curious... since you're majoring in Econ, I assume you're going to something related to business/finance later on?

Michi said...

こんにちは ぺいさん!
みちです。 はじめまして。
わたしも ころんびあだいがくの いちねんせいです。ころんびあが すきです。
どうぞ よろしく。

INSANG HAN said...

Hi, Nice to meet you.



どうぞよろしく

Kazekage073 said...

こんばんは! にほんごは おもしろいですね。

INSANG HAN said...

I like Shin ZZang too. :)